remote-support

مهندسی مجازی راه حل جدید وارتسیلا در ارائه خدمات به مشتریان



مهندسی مجازی بخش مهمی از استراتژی وارتسیلا از افزایش مشتری مداری میباشد که هزینه عیب یابی و تعمیر و نگهداری را به شدت کاهش میدهد.

remote-support

دیجیتال اساسا راه خدمات دریایی و تعمیر و نگهداری نیروگاه را تغییر داده است. دیجیتال قادر میسازد نوع جدیدی از خدمات بوسیله استفاده از داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته ارائه گردد که بازدهی شرکتها را در هنگام عملیات افزایش میدهد و عملکرد بهینه سازی دارایی آنها را بهبود میبخشد.

مفاهیم بهینه سازی عملکرد دارایی وارتسیلا طراحی شده است تا بهینه سازی انجام گیرد ، بعنوان مثال بازدهی انرژی نصب و راه اندازی و یا حتی مدیریت ناوگان. این را میتوان از طریق یکپارچه سازی پیشرفته برنامه ریزی سفر داینامیک ، خدمات مشاوره بهره وری کشتی و تجزیه و تحلیل انرژِی آن و همچنین نظارت بر وضعیت گسترده تجهیزات اصلی به یک راه حل یکپارچه دریافت.

یک ویژگی مهم این راه حل استفاده گسترده از داده های تعاملی و داده های زمان واقعی است. تجزیه و تحلیل داده های پیچیده کمک میکند تا تعمیر و نگهداری در آینده پیش بینی شود و بنابراین امکان برنامه ریزی و پشتیبانی خدمات بهتر انجام میگیرد.

مهندسی مجازی و حقایق تکمیل شده ، خدمات پشتیبانی از راه دور را در سطح بالاتری انجام میدهد.

در خدمات پشتیبانی از راه دور وارتسیلا ، مشتریان در همان زمان پشتیبانی و مشاوره میگیرند، بعنوان مثال در عملیات ، عیب یابی یا تعمیر و نگهداری ماشین آلات روی کشتی خریدار و یا نیروگاهها کارایی دارد.

بخش مهمی از پشتیبانی متشکل از مفهوم مهندسی مجازی وارتسیلا است که در آن مهندس سرویس از عینک مخصوص استفاده میکند که با استفاده از صدا و تصویر با مرکز پشتیبانی در تماس است و مهندس سرویس را قادر میسازد در لحظه و از راه دور از تمامی امکانات موجود در سیستم پشتیبانی استفاده کند.

برای صاحبان کشتی و اپراتورها زمان کار مهمترین عامل موثر بر کیفیت و سودآوری است.مفهوم مهندسی مجازی وارتسیلا ممکن میساژد که مهندس خدمات در سایت از طریق عملیات پیچیده عیب یابی بدون تلف شدن زمان و توقف دستگاه به تعمیر و نگهداری بپردازد.

با استفاده از نرم افزارهای نوآورانه و فن آوری اطلاعات کاربران قادرند که راهنمایی صوتی و تصویری یک متخصص را از راه دور دریافت کنند.

مهندسی مجازی بخش مهمی از استراتژی وارتسیلا از افزایش مشتری مداری میباشد که هزینه عیب یابی و تعمیر و نگهداری را به شدت کاهش میدهد.

لینک مطلب




2 thoughts on “مهندسی مجازی راه حل جدید وارتسیلا در ارائه خدمات به مشتریان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[uniplace_links]